- Worldwide
- Austria
- Belgium
- Bulgaria
- Czech Republic
- France
- Germany
- Greater China
- Iceland
- Italy
Společenská odpovědnost společnosti
Jako společnost, která obsluhuje stovky tisíc cestujících každý den, musíme adaptovat obchodní strategii tak, abychom přispívali k dalšímu rozvoji udržitelného podnikání.
Naše strategie společenské odpovědnosti, PEPS (Planet.Ethics.People.Social), je v souladu s globálními výzvami, kterým odvětví cestovního maloobchodu v současnosti čelí a je jádrem naší korporátní strategie a rozhodování.
V roce 2021 jsme vytvořili ambiciózní plán, jak snížit náš dopad na životní prostředí a zajistit tak větší pozitivní vliv na komunity v rámci našeho odvětví. Stanovili jsme si jasné cíle pro měření pokroku při plnění našich závazků. Tyto cíle jsou plně v souladu s potřebami a očekáváními našich akcionářů a budou monitorovány a komunikovány na roční bázi. Naše CSR strategie stojí na čtyřech základních pilířích, které jsou podpořeny dvanácti konkrétními závazky, které jsou přímo navázané na jeden či více rozvojových cílů OSN v oblasti udržitelného rozvoje.
Naše ambice je jasná: být klíčovým hráčem při přechodu odvětví cestovního maloobchodu do udržitelnějšího modelu podnikání.
Planet (Planeta)
Snižujeme dopad našich provozů na životní prostředí a spolupracujeme s pronajímateli, značkami a dodavateli, abychom dosáhli nastavených cílů v rámci našeho odvětví.
Více

S cílem snížit naši ekologickou stopu a zvýšit udržitelnost našich obchodních činností jsme se zavázali:
- Snižovat uhlíkové emise při dosažení cílů stanovených v rámci našeho odvětví
- Snižovat odpady
- Propagovat jednorázové obaly a obaly z recyklovatelných materiálů
Naše cíle pro rok 2025:
- 100% zemí má zavedeno systémy měření odpadového hospodářství a iniciativy na snižování odpadů
- 100% zemí přešlo na používání odpovědných spotřebních materiálů
Více
Ethics (Etika)
Prosazujeme etické obchodní praktiky a podporujeme značky a partnery, kteří přispívají k odpovědné nabídce.
Více

S cílem prokázat co nejvyšší etické standardy jsme se zavázali:
- Podporovat a rozvíjet lokální zdroje potravin a jiných výrobků
- Podporovat odpovědné výrobky
- Prosazovat etické chování
Naše cíle pro rok 2025:
- 100 % dodavatelů podepsalo naši chartu odpovědných dodavatelů
- 100 % nových zaměstnanců a rizikové populace absolvuje školení proti úplatkářství a korupci
- 100 % vajec zakoupených pro naše restaurace je z bezklecového chovu
Více
People (Lidé)
Našim lidem nabízíme inkluzivní a stimulující pracovní prostředí, kde může prosperovat každý.
Více

Zaměstnanci jsou pro nás klíčoví. Chtěli bychom se stát nejatraktivnějším zaměstnavatelem v odvětví cestovního maloobchodu. Abychom toho dosáhli, zavázali jsme se:
- Zajistit bezpečnost, zdraví a pracovní pohodu zaměstnanců
- Podporovat aktivní zapojení našich zaměstnanců ve všech našich společnostech
- Prosazovat diverzitu a rovné zacházení
Naše cíle pro rok 2025:
- Vyváženost zastoupení pohlaví 50-50 ve vedení našich společností
- 100 % vedoucích zaměstnanců absolvuje školení diverzity a inkluze
Více
Social (Sociální)
Využíváme našeho globálního zastoupení, abychom co nejvíce pomáhali místním komunitám, ať už působíme kdekoliv.
Více

Zavázali jsme se:
- Podporovat lokální komunity
- Podporovat a usnadňovat dobrovolnictví
- Využívat naše obchodní sítě v oblasti dárcovství
Cíle pro rok 2025:
- 0,5 % ze zisku před úroky a zdaněním (tzv. EBIT) bude darováno
- 100 % zemí vyvine iniciativy na podporu lokálních komunit
Více